Heipä vaan!

Mukavaa, kun olet tullut pistäytymään blogissani. Vielä mukavampaa on, jos jätät käydessäsi itsestäsi puumerkin. Toivottavasti viihdyt - tervetuloa myös uudestaan! :)

torstaina, maaliskuuta 29, 2012

Kiitos!

Sain tunnustuksen Silmukkasatuja-blogin Lankakeijulta:


Lämmin kiitos tunnustuksesta! :)

Tunnustus pitäisi jakaa pitkäaikaisille blogituttavuuksille, mutta kun teitä on niin valtavan paljon, niin en ala erikseen tätä jokaiselle ojentamaan. Siispä tämän voi viedä mukanaan, ken kokee olevansa minun pitkäaikainen blogituttavuuteni. :)

Edit hieman myöhemmin:

Sain heti perään toisenkin tunnustuksen Puikkojen kilinää ja lasten kalinaa! -blogin MiEiViltä, joten lisään sen samaan postaukseen:


Kiitos myös tästä tunnustuksesta MiEiVille, jonka blogi onkin minulle ihan uusi tuttavuus.

Tähän tunnustukseen kuuluu "tehtäviä":

1. Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin.
2. Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi.
3. Lahjoita tämä sama award 15 blogille/bloggaajalle

Jätän tässäkin tuon palkinnon eteenpäin jakamisen väliin, mutta tulkoon tässä nyt sitten ne seitsemän pyydettyä faktaa:

1. Olin maanantaina töissä hirrrrween, hirrrrrween... lääketokkurassa. Johtuen siitä, että viime viikon olin kipeänä. Nyt kuitenkin ihan kunnossa ja entistä ehompana. :)
2. Tällä viikolla olen saanut töissä käyttää hyödykseni näyttelijänlahjojani, eli aikoinaan käymistäni ilmaisutaidon ja improvisaation kursseistakin on jotakin apua, kenties. Kivaa ainakin on ollut! :)
3. Hiljattain olleen Minna Canthin päivän innoittamana kuuntelin tällä viikolla äänikirjana kolme Canthin kirjoittamaa novellia. Tykkäsin novelleista, mutta äänikirjan lukijasta en pitänyt. Voisin lukea tämän perusteella Canthin tuotantoa lisääkin.
4. En välitä juhlista tai juhlapyhistä, mutta pääsiäinen on poikkeus, se on minulle vuoden kohokohta. Tänä vuonna pääsiäisen sanoma on koskettanut minua erityisen syvästi ja odotan kovasti viikon päästä olevaa pääsiäistä.
5. Keväästä ja kesän tulosta en kuitenkaan välitä, olen niin paljon syksy- ja talvi-ihminen. Syksyn tullen alan taas elää. :)
6. Mutta olen silti ollut tällä viikolla valtavan onnellinen ja kiitollinen elämästäni. Ehkä onnellinen olo johtuu siitä lääketokkurasta tai sitten vain muuten on tuntunut niin hyvältä: minulla on ihana perhe ja ihana työ ja saan olla terve - mitä muuta ihminen voi elämältään toivoa?
7. Näissä faktojen keksimisessä on minulla suurin ongelma aina keksiä se viimeinen fakta. Joten suurena paljastuksena kerron tällä kertaa viimeiseksi, että käyn joka ilta suihkussa ja olen lähdössä sinne juuri nyt. Sen sijaan saunassa en käy koskaan, ja meidän saunamme onkin täysin varastokäytössä, emme ole saunoneet siellä kertaakaan näiden neljän vuoden aikana, mitä olemme täällä asuneet.

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!

 

3 kommenttia:

  1. Olen uusi tuttavuus itse bloggaajana, mutta olen seurannut blogiasi jo jonkin aikaa. Tunnustus pysykööt täällä, mutta ojennan sinulle toisen tunnustuksen blogissani! :)

    VastaaPoista
  2. Nyt tää on vähän katee: etkös sää voittanu peittolangat Novitan arvonnassa, mikäli tulkitsin Novita-klubin tiedot oikein? Kiva, tulee oikeeseen osoitteeseen :).

    VastaaPoista
  3. :D Ehkä luin sitten huonosti! Paljetit ja beiget - niistä vois varmaan tehdä jollekin jotain lahjaksi? (Enpä ole minäkään ko. lankaa edes kokeillut. Naapurintäti teki siitä jotain, enkä viehtynyt langan tuntumaan. Enempi luonnonmateriaalia sais olla...)

    VastaaPoista

Haluatko piristää päivääni? :) Sen voit tehdä helposti jättämällä itsestäsi puumerkin kommentteihin! Kiva kun löysit blogiini - tervetuloa toistekin! :)

Jos kommentointi ei onnistu (vaatii rekisteröitymisen), voit laittaa viestisi sähköpostitse:
marska_77@yahoo.com

Kiitos! :)

Hei hei!

Kiva kun kävit, tulehan toistekin! :)