Heipä vaan!

Mukavaa, kun olet tullut pistäytymään blogissani. Vielä mukavampaa on, jos jätät käydessäsi itsestäsi puumerkin. Toivottavasti viihdyt - tervetuloa myös uudestaan! :)

tiistaina, lokakuuta 13, 2009

Meemivastauksia kirjoista

Kun olen viime aikoina tänne turissut vähän kirjoistakin, niin paljastetaan sitten kirjahyllyni sisältöä. Nyt en laita tähän kirjastosta lainassa olevista kirjoista mitään, vaan koitan löytää vastaukset niistä vähäisistä kirjoista, mitä omistan... Olen kirjaston suurkuluttaja, niin siksi ei kauheasti meillä näitä omia kirjoja ole, paitsi lapsilla. :)

Meemi löytyi siis Pappi puikoissa -blogista.

Ideana on vastata kysymyksiin käyttämällä kirjahyllyssäni olevien kirjojen nimiä. Vastaukset olen poiminut sekä omista että mieheni ja lasteni kirjoista. :)

1. Oletko mies vai nainen?
Nainen järvessä

2. Kuvaile itseäsi.
Ihmeellinen luomus

3. Kuinka voit?
Jos sul lysti on

4. Kuvaile nykyistä asuinpaikkaasi.
Hackstonin haamutalo

5. Mihin haluaisit matkustaa?
Tiedon jännittävä maailma

6. Kuvaile parasta ystävääsi.
Runotyttö

7. Mikä on lempivärisi?
Entten tentten

8. Millainen sää on nyt?
Mörri Möykyn suvi

9. Mikä on mielestäsi paras vuorokaudenaika?
Lystitunti

10. Jos elämäsi olisi tv-ohjelma, mikä sen nimi olisi?
Olin laulukirja

11. Mitä elämä sinulle merkitsee?
Äitiyden ihme

12. Millainen parisuhteesi on?
Onnen helmiä

13. Mitä pelkäät?
Katoaminen

14. Päivän mietelause?
Taito tehdä ilo onnistua

15. Minkä neuvon haluaisit antaa?
Häntä pystyyn!

16. Miten haluaisit kuolla?
Henkeen ja vereen

17. Mottosi?
Hip hoi, musisoi!

Saapi napata minun puolestani mukaan ken haluaa. :) Kivaa alkanutta tätä viikkoa! :)

4 kommenttia:

  1. Heips. Minun blogissa olisi sinulle aistihaaste :)

    VastaaPoista
  2. Mukava meemi! ;) Minä tykkään tällaisista ja saattaapa olla, että teenkin tämän vielä jonain päivänä.

    VastaaPoista
  3. Ai ku hauska! Mä olen tosi laiska näiden meemien kanssa, mut tekis mieli napata mukaan. Ainakin on hyvä syy tänään pyyhkiä pölyt kirjahyllystä kun voi huvittaa itseään näillä kysymyksillä:-)

    VastaaPoista
  4. Tosi kivat vastukset meemiisi. Minustakin tää ol niin kiva meemi että vastasin jopa ittekin.Mukavaa viikonjatkoa!

    VastaaPoista

Haluatko piristää päivääni? :) Sen voit tehdä helposti jättämällä itsestäsi puumerkin kommentteihin! Kiva kun löysit blogiini - tervetuloa toistekin! :)

Jos kommentointi ei onnistu (vaatii rekisteröitymisen), voit laittaa viestisi sähköpostitse:
marska_77@yahoo.com

Kiitos! :)

Hei hei!

Kiva kun kävit, tulehan toistekin! :)