Heipä vaan!

Mukavaa, kun olet tullut pistäytymään blogissani. Vielä mukavampaa on, jos jätät käydessäsi itsestäsi puumerkin. Toivottavasti viihdyt - tervetuloa myös uudestaan! :)

torstaina, lokakuuta 11, 2012

Paketti

Eilen alkuillasta puhelin piippasi tekstiviestin merkiksi. Tai no eihän minun puhelimeni piippaa, vaan tekstiviestin tullessa puhelin laulaa kuopuksen äänellä: "Lä lälä lä lä lä lä!" ;) Joka tapauksessa Itella laittoi minulle viestiä, että Ateljé Margarethan pakettini on noudettavissa postistani. Ihmettelin suuresti, sillä juuri viime viikolla selailin Margarethan kuvastoja todetakseni, että tällä kertaa en tee sieltä tilausta. Sitten ajattelin, että tietysti olen unohtanut peruuttaa kerhokäsityöni; minä siis kuulun siihen Margarethan kerhoon myös, ja joskus se peruutus on unohtunut tai ei ole mennyt perille. Hetken asiaa mietittyäni aloin hämärästi muistaa parin kuukauden takaisen tilanteen tästä kerhokäsityön "perumisesta", ja jonkinlainen muistikuva oli siitä, että olisinkin jotain sieltä tilannut peruutuksen sijaan, ja lopulta jopa muistinkin, mitä olin tilannut. ;) Tuon kerhon kautta kannattaa tilata sen puolesta, että siinä ei koskaan ole toimituskuluja ja hinnatkin ovat yleensä Margarethan normihintoja vähän halvemmat, ja jotenkin noin muistin sen tilauksen itselleni perustelleeni silloin pari kuukautta sitten.

Joten ei kun isännälle koodi mukaan, ja tänään hän sen pakettini toi tullessaan töistä kotiin. Olikin paljon isompi paketti kuin olin odottanut, sillä olin mielessäni kuvitellut tilaamani jutun hieman pienemmäksi...


Tiedättehän ne sellaiset söpöt pienet lumihiutalepallerot, kun niitä ravistaa, niin niiden sisällä alkaa sataa lunta? :) Minun elämäni varmasti yksi suurimmista tragedioista on se, etten ole koskaan tuollaista palleroa omistanut, vaikka lapsena haaveilin sellaisesta kovasti. Ehkäpä juuri sen vuoksi halusin tilata Margarethasta tämän pallon sekä ristipistotyön, joka laitetaan pallon sisälle, molemmille puolille tulee eri kuva. Yllätys oli vain se, että kun kuvittelen tuon systeemin aika tavalla pienemmäksi, niin sieltä tulikin tuollainen noin 15 cm korkea systeemi. No, nyt minulla joka tapauksessa on lumihiutalesysteemi! Kun vain vielä saisin pisteltyä nuo kuvat. Kenties jo tulevaksi talveksi?

 

1 kommentti:

  1. Enpä olekkaan nähnyt tuollaista lumihiutalejuttua edes myynnissä. Tuosta tulee kaunis

    VastaaPoista

Haluatko piristää päivääni? :) Sen voit tehdä helposti jättämällä itsestäsi puumerkin kommentteihin! Kiva kun löysit blogiini - tervetuloa toistekin! :)

Jos kommentointi ei onnistu (vaatii rekisteröitymisen), voit laittaa viestisi sähköpostitse:
marska_77@yahoo.com

Kiitos! :)

Hei hei!

Kiva kun kävit, tulehan toistekin! :)