Heipä vaan!

Mukavaa, kun olet tullut pistäytymään blogissani. Vielä mukavampaa on, jos jätät käydessäsi itsestäsi puumerkin. Toivottavasti viihdyt - tervetuloa myös uudestaan! :)

keskiviikkona, lokakuuta 21, 2009

Tunnustusta

Sartsa ilahdutti minua tällaisella:



Oikein paljon kiitoksia - tämähän sopii minulle tosi hyvin, kun olen niin syksyihminen! :) Kuvakin on tosi kaunis! :)

Annan tämän eteenpäin muutamaan blogiin, jotka näin äkkiseltään tulevat minulle mieleen syksystä: Lennulle, Marille ja Iso Gnulle. Tunnustuksen myötä oikein ihanaa syksyn jatkoa teille ja kaikille muillekin! :)

Olen muuten saamassa muutakin tunnustusta... tunti sitten sain puhelun, jota olen tässä muutaman kuukauden ajan salaa mielessäni toivonut, mutta en ole uskaltanut odottaa. Minulle ei kuitenkaan vielä kerrottu ihan kaikkea, saan tietää tunnustuksen laadun vasta muutaman viikon päästä. Olen kuitenkin jo nyt ihan onnesta sekaisin, ja lupaan tulla tännekin kertomaan sitten uutiset, kun asia on julkista. :) Ei saisi tällä tavalla pitää ihmistä jännityksessä... ;) No, joka tapauksessa luvassa on joko hyviä, tosi hyviä tai superhyviä uutisia! :D

Ei tahdo nyt pysyä neula tärisevässä kädessä, mutta eiköhän se taikajakku vielä valmistu. Ei olisi enää kovin paljoa saumanompelua. :)

4 kommenttia:

  1. Oih ihana:) voi kun joku muistaisi minuakin tälläisellä:)
    Jännä kuulla mitä on tulossa:)

    VastaaPoista
  2. Ensin aloittaa ja sit ei kerrokkaan...;9
    Pysyy jännitys päällä.
    Kaunis virkkauslehti.

    VastaaPoista
  3. Sinä se tiedät miten pidetään lukijaa jännityksessä:-)

    VastaaPoista
  4. Oi kiitos, ihana tunnustus :)!

    Mukavaa syksyä sinullekin!

    VastaaPoista

Haluatko piristää päivääni? :) Sen voit tehdä helposti jättämällä itsestäsi puumerkin kommentteihin! Kiva kun löysit blogiini - tervetuloa toistekin! :)

Jos kommentointi ei onnistu (vaatii rekisteröitymisen), voit laittaa viestisi sähköpostitse:
marska_77@yahoo.com

Kiitos! :)

Hei hei!

Kiva kun kävit, tulehan toistekin! :)