Heipä vaan!

Mukavaa, kun olet tullut pistäytymään blogissani. Vielä mukavampaa on, jos jätät käydessäsi itsestäsi puumerkin. Toivottavasti viihdyt - tervetuloa myös uudestaan! :)

tiistaina, tammikuuta 27, 2015

Ristipistokirppari!

On aika laittaa jälleen ristipistomalleja kiertoon!

Jos haluat ostaa yhden tai useamman näistä malleista, jätä siitä ensin viesti kommenttilaatikkoon (jotta muut näkevät sen olevan varattu sinulle), sen jälkeen laita minulle sähköpostia: marska_77@yahoo.com

Kaikki mallit ovat käytettyjä ja nyt itselleni tarpeettomia. Ne ovat myös vielä sen verran hyvässä kunnossa, että mallista saa selvää; taitoskohdissa voi olla hieman kulumaa.

Postikulut olen ilmoittanut yhtä mallia kohden, mutta jos ostat useamman mallin, postitan ne tietysti samassa kuoressa, jolloin myös postikulut tulevat painon mukaan. HUOM! Postimaksut nousevat 9.2.2015, eli ennen sitä postikulut tulevat halvemmaksi... ;)

Kuvia voi klikata suuremmaksi, jolloin näet ne tarkemmin!

Kirjanmerkit: Itämainen
2 e + postikulut 0,90 e (9.2. jälkeen 1 e)

Sisältää pelkän mallin, ei kangasta eikä lankoja!
Tämä on ollut alunperin pakkaus, jonka olen itse tehnyt ja siten myös käyttänyt pakkauksen kankaat ja langat.

Koodit DMC:n langoille tulevat mukana (olen itse kirjoittanut ne käsin).


Kirjanmerkit: Musiikkiruusut
2 e + postikulut 0,90 e (9.2. jälkeen 1 e)

MYYTY!!!

Sisältää pelkän mallin, ei kangasta eikä lankoja!
Tämä on ollut alunperin pakkaus, jonka olen itse tehnyt ja siten myös käyttänyt pakkauksen kankaat ja langat.

Koodit DMC:n langoille tulevat mukana (olen itse kirjoittanut ne käsin).


Little House Needleworks: Snowflakes
5 e + postikulut 0,90 e (9.2. jälkeen 1 e)

MYYTY!!!

Sisältää pelkän mallin, ei kangasta eikä lankoja! (on alunperinkin ollut pelkkä malli)

Koodit DMC:n ja Crescent Colours:n langoille. 


Little House Needleworks: Yesteryear
5 e + postikulut 0,90 e (9.2. jälkeen 1 e)

MYYTY!!!

Sisältää pelkän mallin, ei kangasta eikä lankoja! (on alunperinkin ollut pelkkä malli)

Koodit DMC:n langoille. 


 Usko-Toivo-Rakkaus
3 e + postikulut 1,20 e (9.2. jälkeen 1,40 e)

Sisältää mallin ja langat, ei kangasta!
Tämä on ollut alunperin pakkaus, josta olen käyttänyt kankaan ja osan langoista. Langat (Anchor ja Cewec) olivat pakkauksessa täysinä dokkina, ja laitan mallin mukana loput langat, jotka riittävät varmasti vielä vaikka useampaankin pistelytyöhön.

Ristipistotyöhön tuleva teksti on mahdollista kirjoa suomeksi, ruotsiksi, norjaksi tai tanskaksi, kaikkiin löytyy tekstimallit. :)

♥♥♥♥♥

Auttakaa minua kierrättämään, ja ostakaa pois! :) Kiitos! ♥

6 kommenttia:

  1. Little House Needleworks: Snowflakes ja Little House Needleworks: Yesteryear minulle, kiitos! LeenaJ

    VastaaPoista
  2. Hei! Minua kiinnostavat nuo musiikkiruusut, joten ne voi varata minulle.

    VastaaPoista
  3. Kiitos! Ihanat mallit tulivat tänään postissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olipas posti nopea, vaikka 2. luokassa laitoin. Hyvä niin, ei tarvinnut sinun viikonlopun yli odotella! :)

      Poista

Haluatko piristää päivääni? :) Sen voit tehdä helposti jättämällä itsestäsi puumerkin kommentteihin! Kiva kun löysit blogiini - tervetuloa toistekin! :)

Jos kommentointi ei onnistu (vaatii rekisteröitymisen), voit laittaa viestisi sähköpostitse:
marska_77@yahoo.com

Kiitos! :)

Hei hei!

Kiva kun kävit, tulehan toistekin! :)